پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

من و داداشم

120 متر فضا کمه برای شیطونی

1392/9/3 13:15
نویسنده : مامان شهره
678 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا بزرگی و عظمتت را شکر که به ما بنده های ناشکر و پرتوقع همیشه نظر لطف داشتی و همیشه در احسان و کرمت رو به روی ما بنده های بیوفا نبستی قربون مهمون نوازیت خدای بزرگ قربون لطف و مهربونیت همیشه یادمه از قدیم میگفتن وقتی از خدا خواسته ای داری کم نخواه همیشه زیاد بخواه که خدا ارحم الراحمین و بهترینها رو برای بنده هاش میخواد اما.......... اما از ما بنده های پر توقع که گفتن زیاد بخواه امان نگفتن دیگه خونه دوبلکس 1000 متری بخواه که حالا شده حکایت من و پرهام.................

بریم ادامه مطلب

من همیشه بنده ای بودم با خواسته معقول از خدا و همیشه هم خدای مهربون هوامو داشته و نزاشته تو زندگی از هر لحاظی بمونم اما آقا پرهامی متوقع دیروز به من میگه یه خونه بگز(بزرگ به گویش پرهام) بخر من راحت بازی کنم بدوبدو کنم شلوغ بازی کنم یکی نیست بگه پسر خوب از 120 متر خونه ما فقط یه جایی پیدا میکنی که اسباب و وسایلای تو پخش نباشه اتاق خواب ما که داره از اسباب بازی میترکه چون تو اتاق خودتون جا نیست اوردم تو قفسه اتاق خودم بالای کمد دیواری پر از اسباب بازی که مجبور شدم زمستونه هامونو بزارم زیر تخت اتاق خودتونم که به قول داداشت نمیشه راه رفت میز و صندلیتم که برای دسترسی راحت به کابینتای بالایی همیشه تو آشپزخونه مستقر هست دستشویی هم که لگن و ...... حمام هم که وان و اسباب بازیهای آبیت وای خدا باز یه بچه 2/5 ساله میگه من کجا بازی کنم بعد ازش یه عکس گرفتم با این همه جا کجا داره بازی میکنه آدم میمونه والا

تنگ ترین جای ممکن تو اتاقت برای بازی انتخاب کردی تعجب

هرچی اسباب بازی ریز و خرت وپرت بوده با خودت بردی تو این یک ذره جا بعد میگه من کجا بازی کنم؟سوالسوال

اینجا بود که میگفتی من کجا بدوبدو کنم؟

این اتوبوس خاله نگار برات خریده داشتم ازت عکس میگرفتم یه دفعه پا شدی گفتی باسا باسا(وایسا) اتودوس(اتوبوس) بیارم از اونم عکس بگیر منقهقههپرهامقهراتوبوستعجب

این عکسم سفارشی برای خاله ستاره گلم انداختم تا صورت دامادشو از نزدیک ببینه آخه همه عکسام دور بودن و خاله ستاره گفته بود یه عکسی که از صورتش نزدیک گرفته باشه برام بزار

حالا خداجون اگه به حرف دل این پسرک من گوش میدی 120 متر کمه یکمی بیشتر کن تا پرهام راحت بدو بدو کنه خخخخخخخخخخخخخخخنیشخندقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان دنی گلی
3 آذر 92 13:21
سلام امان از دست این شیطونکها همه نقطه خونه دوست دارن بازی بکنن تازه هر چی بیشتر بازی بکنن انگاری دوپینگ میکنن و شارژ تر میشن خدا حفظشون بکنه
مامان شهره
پاسخ
ممنون دوست گلم دقیقا همینطوره دنی کوچولو چطوره خوبه اومدم وبتون و کلاهای خوشگلشو دیدم اما نتونستم نظر بزارم گاهی نت من میهنگه خواهری چه کنم نمیدونم راستی اونا کار دست خودته ؟ اگه اینطوریه باید ازت بپرسم چون خیلی خوشم اومد
پرهام و پارسا خان
3 آذر 92 13:37
سلام انشاالله خونه بزرگتر میخری هم واسه خودتون و بچه ها که راحت باشی انشاالله خدا بهت بیشتر بده یه دوبلکس خیلی خوشکل بخری
مامان شهره
پاسخ
ما به همینم قانعیم اما امان از این بچه های شیطون و بلاچه حالا پسرای خودتون به سلامتی بزرگ میشن میبینید و متوجه میشین من چی میگم
مامان لي لي
3 آذر 92 16:19
آرزويم اينست توشوي بنده محبوب خدا/ودعامي كنم آرام بماني هرروز/سربلندازهمه ي واقعه ها/شادباشي وبخندي هردم/به دل انگيزترين خاطره ها..
مامان شهره
پاسخ
ممنونم دوست خوبم یادت نره آوا تپلی منو ماچ مالی کنی باششششششششششش
مامان لي لي
3 آذر 92 17:13
شهره جونم من هديه نيستمااااا هديه مامان سبحانه برام كامنت و اشتباه دادي😭😭😭😭😭😭
مامان شهره
پاسخ
شرمنده لی لی جون آخه هر چی میزدم رو نظرات باز نمیشد برای همین یه دفعه 10 یا 20 تا برام باز شد منم قاطی کردم ببخشیدا ناراحت نشی عزیزم
مامان لي لي
3 آذر 92 17:14
ايشالله خدا يه خونه ي ١٢٠٠٠هزار متري نصيب كنه كه پرهامم راحت باشه خوب
مامان شهره
پاسخ
قربونت عزیزم مرسی حالا 12000 متر زیاده 1200تاهم بده ما شکرگذاریم
مامان ستاره
5 آذر 92 12:41
قربون داماد خوشملم بشم .... خیلی باحال حرف می زنه