پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

من و داداشم

پرهام و دکتر کپی

1392/10/20 22:47
نویسنده : مامان شهره
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااااااااااااا

خبررررررررررررررررهوراخبرررررررررررررهوراخبرررررررررررررررهورا

امشب مامانی یه سورپرایز عالی شد دخترداییم زنگ زد گفت اگر شبکه من و تو 1 دارید امشب حتما ببینید خیلی قشنگه منم گفتم اگه بی پارازیت باشه میبینم بعد فکر کنید من بی خبر از همه جا دیدم تو قسمت فسقلی ها عکس پرهام جوجو منو نشون داد ومن و پرهام کلی ذوق زده شدیم و کلی حال کردیم حالا اگه دوست داشتید تکرارشو ببینید تا پرهامی منو ببینید

دکتر کپی دوست داریم ممنون

آخه پرهام عاشق  دکتر کپی هستش و مخصوصا آهنگ موز موز که دکتر کپی خونده خیلی دوست داره و کلی قر میده و باهاش میرقصه و اما یک تشکر مخصوص از سحر جون(دختر دایی مامان) که اتفاقا پرهام باهاش یه رابطه خوبی داره و خیلی دوستش داره سحر جون عاشقتم ممنون

و در ادامه مطلب

عکس پرهام در تلویزیون ببخشید کیفیتش پایین آخه از روی برنامه ضبط

شده از tvگرفتمقلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ساناز (فرشته زميني ما )
21 دی 92 0:28
چه جالب حيف كه من و تو نداريم خيلي وقته قطع شده مبارك باشه به هر حال دوست جديدم ممنون از نظراتت و اينكه گفتي چي ميخواي برات بزارم اينقدر مطلب دارم كه..... برات ميزارم تا فردا بيا ببين
مامان شهره
پاسخ
ممنون دوست خوبم خواهش میکنم واقعا وب پرباری داری
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 2:27
چه سورپرايز قشنگي واقعاً دستشون درد نكنه هم دكتر كپي هم سحر جون
مامان شهره
پاسخ
آره واقعا سورپرایز شدم لی لی حون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 2:29
مديريت بلاك اش كرد .... خودمم شمارش رو دادم يه بنده خدا حسابي از خجالتش در اومد.... گويا تو نئ نئ وبلاگ وب داشته مسدود كردن حالا رفته تو بلاگفا
مامان شهره
پاسخ
خوب کاری کردی خواهرگلم آفرین
مثل هیچکس
21 دی 92 11:42
چه عالی ،دست سحر جون درد نکنه که به شما خبر داد این بهترین سورپرایز بوده .
مامان شهره
پاسخ
بله بهترین بود
ساناز (فرشته زميني ما )
21 دی 92 11:47
شهره جان اونو از فيس بوك گذاشتم . متاسفانه طرز درست كردنشو ندارم پيدا كردم ميزارم
مامان شهره
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
مامان ستاره
22 دی 92 1:56
شهره جون کمتر شیطونی کن پرهام به خودت رفته دیگه ماشاالله آروم و قرار نداری ... خیلی با حالی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 2:40
درانتهای شب نگرانیهایت رابه خدا بسپار و آسوده بخواب که او بیدار است...
پرهام و پارسا
22 دی 92 22:57
به سلامتی خوش بحالتون که نشونتون داد تو من و تو.انشاالله بچه ها خوبند؟
مامان شهره
پاسخ
البته با پارتی بازیممنون خوبند
رها
23 دی 92 16:05
پرهام کوچولو ای جون دلم - معروفم که شدی عزیزم ایشا... بشه دکتر کپی عکس فارق التحصیلیت و نشون بده
مامان شهره
پاسخ
ممنون خاله جون ایشالا
مامان حمیدرضا
23 دی 92 19:17
پرهام جووونی من همیشه نگاه میکردم برنامه دکتر کپی رو ولی شانس پرهام این دفعه نشد ببینم
مامان شهره
پاسخ
اشکالی نداره خاله جون ایشالا دفعه بعدی که قرار با داداشی نشونم بده میگم حتما ببینید