پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

من و داداشم

پرهام و باباجون

1392/7/19 1:19
نویسنده : مامان شهره
386 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بابایی با باباجون رفته بودند پرند برای سرکشی به خونه مامانجونی اینا ببینند تا چه اندازه آماده شده بعد هم باباجونی اومد خونه ما و من هم چون کمر درد شدیدی داشتم غذا از بیرون سفارش دادم و کلی خوش گذشت آخه میدونی مامانی من عاشق بابام هستم نه اینکه مامانجونیو دوست نداشته باشم نه مامانم هم عاشقانه دوست دارم اما دست خودم نیست از قدیم میگن دختر عشق باباشه باباش عاشق کاراشه مصداق من و بابامه که واقعا وابسته و دلبسته همدیگه ایم (دعای همیشگی مامان عمر با عزت برای پدر و مادرش  واینکه خدا از عمر من کم کنه به عمر بابام اضافه کنه)خلاصه شما با باباجون کلی حال کردی انقدر که میخواست بره میگفتی نرو بیشین باجی(بازی)کنیم بعد کمی خوابیدی ومن داشتم کمدتو مرتب میکردم تا لباسایی که کوچیکت شده بدم بیرون که شما فقط شیطونی میکردی و تا لباسارو بهم میزدی بلوز میخواستی پات کنی شلوار تنت کنی کلا مسخره بازی درمیاوردی و خودت قهقهه میزدی از خنده بعد از انجام کارام رفتیم پیش خاله بهاره و اونجا هم کلی آتیش سوزوندی بعد اومدیم خونه آماده شدیم رفتیم با داداشی و بابایی شام بیرون بابایی بردمون یه جاییکه هاتداگش خیلی خوشمزه بود بعد خواستیم بریم دور دور که داداشی خوابش برد و اومدیم خونه از شما یادم رفت عکس بگیرم اما یه عکس از داداشی میزارم تلافی همیشه که نمیزاره ازش عکس بگیرم و من از شما عکس میگیرم در ادامه مطلب

آقا پارسا آماده بیرون رفتن

این هم یک عکس از من و پارسا و بهترین بابای دنیا (فرشته زندگیم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان لي لي
19 مهر 92 2:25
ممنون عزيزم
ميبوسمت اميدوارم دختر و پسر گلت قدر شما مامان مهربون و بدونن كه صدالبته ميدونن.[hr
خواهش میکنم اما مامانی من که دختر ندارم؟؟؟؟؟؟؟
اماعاشق دختر هستم؟؟؟؟؟
negar
19 مهر 92 23:39
فدای باباجون خوش تیپم...عزیزمی .....


بابایی گلمه دیگه عاشقشم دیوونشم میخوامش تا ابد
مامان لي لي
20 مهر 92 0:46
بوسسسسسسسسس به پرهام عزيزم


مررررررررررسی خاله جونم
مامان لي لي
20 مهر 92 2:35
مرسي عزيز دلم از اين همه لطف و محبتت 😘

پرهام الانشم دختر كشه خواهر💞 اما گفته باشما دخمليم قصد ازدواج نداره فعلا ميخواد ادامه تحصيل بده😉

انشالله پرهام عزيزم اول زير سايه محبت بيكران خداوند و سپس پدر و مادر گلي چون شما در كمال آرامش به مرحله ي كمال برسه و مايه ي افتخار و سرافرازي شما باشه♥

بازم واقعا ممنون از لطف بي كرانتون نسبت به آوا💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐




ممنون خواهش میکنم من عاشق دخترم مخصوصا دختری مثل آوا البته اسم نی نی دختر خاله خودمم آوا هست


مامان یکتا و تینا
21 مهر 92 9:14
ای جانم خاله قربونشون بره من اپم خوشحال می شوم بیایی


ممنون خاله ای باشه چشم میام
یگانه جان
21 مهر 92 9:15
عزیزم خصوصی داری