پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

من و داداشم

خرید لباس پاییزه آقا پرهام

1392/7/19 1:21
نویسنده : مامان شهره
484 بازدید
اشتراک گذاری

این پست تقدیم به خاله نگار : خاله جون جات خالی با مامانی رفتیم هفت حوض -پارسیان -بهار خرید پاییزه (لباس راحتی و مهمونی) انجام دادیم وای خاله جون جات خالی بود بخندی پرهام هرچی میدید می گفت این مال منه همین خوبه کاش بودی میدیدی چه چیزایی انتخاب میکنه اما با کلی دردسر و چند بار بیرون رفتن تونستیم یکمی خرید بکنیم جات خالی هر بار بیشتر از اینکه به فکر خرید باشیم به فکر شکم بودیم پرهامی که میشناسی پیتزا ذرت سیب زمینی آبو(نوشابه) کلی هله هوله می خوردیم و جای تورو هم خیلی خالی میکردیم آخه خرید با تو یه صفایی داره خاله جون چشمکقلبیه چندتا لباس هم برای داداشی پارسا گرفتیم ایشالا بقیشو با بابایی میریم چون پرهام خیلی شیطونی میکنه دیگه تنهایی خرید کردن سخته حالا برو ادامه مطلب عکسای لباسامو ببین بگو خوشجل موشجل هست یا نه راستی الان اومده میگه مامانی به ایگار (نگار) بگو برام ماچین (ماشین)بخله(بخره)خنده

شلوارهای گل پسری

این لباس داداشی پارسا

این لباس داداشی پارسا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

negar
16 مهر 92 20:40
اییییییییی جووونمممممم.......دلم برات یه ذره شده نفس من
فدات شم برات ماشینم میخرم.........
من پرهاممممم خییییلییی دوست بلی..........
جیگر من عاشششششقتم........
تو نفس منی به معنای واقعی.............


مرررررررررررررررررررررررسیییییییییییییی خاله ایگار هزارتا
negar
16 مهر 92 20:47
دیگه واجب شد زودتر بیام پیشت لباساتو بپوشی منم گازت بگیرم......
آخ که چقدر دلم واسه لپات تنگه تا بوسشون کنمو گازشون بگیرم.......
لباسات خیلی خوششششمل بود ولی بازم این مامان بی معرفتت به من نگفت بیام.......
اینم 1بوس واسه خاله جونم


واااااااااااای گاز نه خاله ایگار بعد منم مجبور میشم از اون حرفا بهت بزنمامرسی سلیقه مامانی دیگه میدونی که؟اینم یک مخصوص خواهرزاده گلم خانم مهندس خودمون نگار
مامان دنی گلی
17 مهر 92 9:30
عزیزم لباس نو مبارک باشه به شادی بپوشیشون ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ


مرسی خاله جونم منم هزارتا
مامان لي لي
18 مهر 92 5:54
جيگر طلا لباساي نو مبارك ايشالله با تن سالم و به خوشي بپوشي😘


مرسی خاله جون ممنونم
مثل هیچکس
23 مهر 92 12:41
لباس نو مبارک عزیزم به سلامتی بپوشی .


ممنونم خاله مهربون