پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

من و داداشم

مهمونی 92/6/18

1392/6/22 0:50
نویسنده : مامان شهره
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستام  ما بعد از اینکه از همدان اومدیم قرار روز سه شنبه برای مهمونی خونه خودمونو با زن عموها گذاشتیم اما شنبه زن عمو زنگ زد که اگر میشه دوشنبه بیایم من هم گفتم باشه و از همون روز مشغول تدارکات مهمونی شدم چون من خیلی وسواسیم و دوست دارم همه چی عالی باشه و برای مهمونم سنگ تموم بزارم یکشنبه داداش وقت دکتر داشت و من یکمی از کارام عقب افتادم اما با کمک بابایی مهربونت به همه کارام رسیدم البته شما هم خیلی پسر خوبی بودی و اذیتم نکردی برای شام سالاد الویه+سالاد ماکارانی+ کشک بادمجون+کوکو سبزی لقمه ای+کالباس +سالاد کاهو و مخلفات ساندویچ آماده کرده بودم که متاسفانه فراموش کردم عکس بگیرم و اما از میز دسر عکس دارم که میزارم تا ببینید زله هام خیلی خوشمزه شده بود کیک کاکائویی هم خودم درست کرده بودم و میوه هم به سیخهای چوبی زده بودم وهندوانه هم درست کرده بودم بفرمایید ادامه مطلب عکس های مهمونیمو ببینید ........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)