پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

من و داداشم

پارسا جونم حالش بده

1392/9/19 2:16
نویسنده : مامان شهره
988 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم مریضی پرهام کم بود آقا پارسا هم امروز رفتند تو حمله آسم (آخه پارسا اسم آلرژی داره و به هوای سرد و آلوده حساسیت شدیدی داره)و از شانس من امروز که هوا اینقدر آلوده بوده پارسا یادش میره ماسک بزنه و زنگ ورزش بدون ماسک ورزش میکنه نتیجه هم این میشه که اومد خونه از شدت سرفه داشت خفه میشد منم سریع اسپری سالبوتامول شروع کردم و از هر 15 دقیقه 2 پاف تا رسید به هر نیم ساعت دیدم خیلی اوضاعش وخیمه زنگ زدم به دکترش گفت3 تا قرص پردنیزلون 5 باهم بخوره و تا ساعت8 اسپری ادامه بده اگه خوب نشد بیارین دستور بستری بدم خلاصه حالی داشتم من داشتم دیوونه میشدم ساعت 8 دیدم بهتر نشده و تو هر ساعت تقریبا40 تا سرفه داره رفتیم دکتر که آآقای دکتر فرمودن اگر با این توصیفاتی که میگین دو ساعت قبل آورده بودین حتما بستری میکردم حالا هم تا 12 ساعت هر 2 ساعت 3 پاف اسپری استفاده کنید اگه تا فرداشب ادامه داشت زنگ بزنید تا بستری کنم به عبارتی امشب من باید بیدار باشم چون هر 2 ساعت باید اسپری بزنم فقط امیدوارم تا فردا خوب بشه که نیاز به بستری نباشه آخه سابقه بستری شدن داره دوستای خوبم دعا کنید گل پسرم زودی خوب بشه محتاج دعای تک تک شما دوستانی خوبم هستم

ایشالا خدا همه ی مریضها شفا بده پسر منم همینطور التماس دعا دوستانی خوبم تا ببینم فردا چطور ش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان دنی جون
19 آذر 92 16:49
سلام الهی الهی الهی ما مادرا خون به دل میشیم تا بچه ها مون بزرگ بشن تو فکر نباش ان شاله یه چیز جزییه و زود زود خوب میشه . از اونجایی که دعاهای بچه ها زود بر آورده میشه من هم به دنی جون گفتم که واسه دوستش آقا پارسا دعا بکنه(خدایا زودی دوستم پارسا رو خوبش کن الهی آمین)
مامان باران
20 آذر 92 14:39
ان شاالله خدا شفا بده
مامان شهره
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مثل هیچکس
21 آذر 92 9:35
خدا بد نده عزیزم، خیلی ناراحت شدم دیروز اومدم برای ستاره جون کامنت گذاشتم اصلا دقت نکردم تا امروز این پست رو دیدم ایشالا که بلا دوره واحتیاجی به بستری شدن نداره ،نگران نباش ما هم براش دعا میکنیم تو رو خدا ما رو از حالش بیخبر نزارید
مامان شهره
پاسخ
ممنون مامانی الان خونه هست اما سرفه هاش ادامه داره هر 4ساعت اسپری سالبوتامول میزنه تا 4 روز باید بزنه تا ببینیم چی میشه
مامان ستاره
27 آذر 92 1:54
من میام ولی تو آفی و نیستی...
مامان ستاره
29 آذر 92 12:44
سلام عزیز دلم ... خوبی ... من دیگه نمیام وب آخه یکی اومده نظر گذاشته هر چی از دهنش در اومده گفته آخرشم میگه اگه نکشی کنار ویروسسیت میکنم من نمی دونم این کیه که این قدر مریضه اسم هم نذاشته من دیگه نمیام حلالم کن دوست خوبم ... دلم برات خیلی تنگ میشه اینقدر ناراحتم همینو کپی میکنم به بقیه و دیگه حوصله نوشتن ندارم ... دوستت دارم بوس
مامان شهره
پاسخ
فقط میتونم بگم لعنت بر مردم آزار...........................
رها
8 دی 92 16:47
وای آسم خیلی بده ایشا... که زودی آلرژیش خوب شه من خودم بعضی وقتا نفس تنگی میگیرم - تازه واسه من آسم هم نیست _ میخوام بمیرم اون موقع ها الهی بمیرم که چی میکشه بچه
مامان شهره
پاسخ
واقعا خیلی بده سخت خیلی سخت دعا کن پسرم خوب بشه
مائده(ني ني بوس)
13 دی 92 16:59
خدا ايشالا براي هميشه گل پسرتو خوب خوب كنه
مامان شهره
پاسخ
ممنون دوست کلم ایشالا
مامان شازده پاشا
27 دی 92 12:00
سلام شهره عزیز.الهی بمیرم برای پسرت.انشالله زودترخوب میشه.مادریعنی همین دیگه.هرلحظه دلهره برای ارامش بچه ها.پاشای منم تونوزادیش چندبار اینجور خطرها ازبیخ گوشش ردشد ولی خدا به دل من رحم کردوخوب شد.تامطلبتوخوندم واسم بستری اومد تمام تنم بی رمق شد.شدیده شدید دعا میکنیم که زودترخوب بشه .
مامان شهره
پاسخ
ممنونم دوست خوبم