پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

من و داداشم

تشکر از دوستای گلم

1392/8/12 0:56
نویسنده : مامان شهره
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانای گل و نی نی های دوست داشتنی

با عرض پوزش یه چند روزی غایب بودم البته همه روزهایی که غیبت داشتیم خیر بوده و مشغول انجام کار بودم راستش تولد شوهر گلم چون توی محرم میفته من زودتر بدون اینکه اطلاع داشته باشه سوپرایزش کردم که بعدا مفصل توضیحشو میدم چون همه کارام پنهونی بود که همسری متوجه نشه خیلی سرم شلوغ بود و هر روز درگیر خرید بودم بعدم تولد دختر خواهر نازم عسل خانم بود و بعد هم که سمانه دوست خوبم خواهر همون همسایه ای که پرهام خیلی دوستشون داره و بهش میگه بواله (اسمش بهاره)از ایتالیا اومده  و این چند روز همش پیش اونا بودیم و الان هم خیلی خواب آلود و خسته ام فردا هم میخوام وسایل ترشی بخرم فکر کنم بازم چند روزی درگیر باشم اما قول میدم زود زود بیام و همه چی از این چند روز غیبتمو تعریف و جبران کنم و از همه دوستای گلم مخصوصا مامان لی لی و مامان دنی (دانیال)بسیار بسیار سپاسگذارم که در این مدت به ما سر زده بودن و نگران ما بودن مامانیای مهربون دوستای خوبم ممنونم و عاشقانه دوستون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان لي لي
12 آبان 92 1:34
سلام عزيز دلم همين الان پستت و خوندم
خدارو شكر كه خير بوده عزيز دلم
ببوس جفت پسرام و ....
دلم برات تنگ شده بود شهره جونم😘


قربون مهربونيت عزيزم مرسى از اين همه لطف آواجونمو هزارتا ببوس
مامان لي لي
12 آبان 92 1:35
ماماني تمام رمزا رو يكي كردم 😭😭😭
مامان لي لي
12 آبان 92 1:36
خصوصيييييي💐
مامان لي لي
12 آبان 92 1:40
تولد همسر گلت با تأخير مبارك باشه، مهمون خارجي هم اومدنشون به سلامتي ان شالله
ترشي ما فراموش نشه


قربونت عزيذم مرسى حتما سهم شما كنار ميزارم يه دونه باشى مامانى آوا
مامان لي لي
12 آبان 92 22:28
دوستها،.. مثل مداد رنگي به زندگي رنگ ميبخشن...
ممكنه من رنگ مورد علاقه آت نباشم اما اميدوارم يه جايي براي تكميل نقاشيت به دردت بخورم😘


دوست خوبم شما هميشه بهترينى براى من و جاى شما واسم شما رو قلب من با بهترين رنگها حك و نقاشى شده
مامان پارسا و پرهام
13 آبان 92 10:23
سلام عزیزم تولدشون مبارک باشه.ترسی درست کردی؟


ممنون دوست گلم خوبی نینی هات خوبن کی بدنیا میان ایشالا بله با زحمت فراوون بالاخره درست کردم ایشالا که خوب بشه
مامان لي لي
14 آبان 92 0:35
دعای آخرذی الحجه برای دوری از بلا وحاجت روا شدن (سبحان الله يافارج الهمّ وياكاشف الغم فرّج همي ويسرّأمري وأرحم ضعفي وقلة حيلتي وأرزقنی من حيث لاأحتسب يارب العالمين) پیامبرص فرمود هركس مردم را از اين دعابا خبركند در گرفتاريش گشايش پيداشود.
فرزند مهدوی
14 آبان 92 20:28
محرم جان عشاق جهان است/محرم یک خزان پر از بهار است/اگر پرسی ز عشاق ازمحرم/محرم سر به نیزه نغمه خوان است. ماه عزای حسین علیه السلام تسلیت باد. با اعمال ماه محرم به روزم.
مامان لي لي
15 آبان 92 4:03
تو گل باغ اميدى*
تو يه گلبرگ عزيزى*
در گلستان رفاقت*
تو عزيزترين عزيزى*
ببوس گل پسر هارو 😘😘😘


قربونت برم دوست خوبم
مامان لي لي
15 آبان 92 22:51
وأي چه كردي شهره جون چه تولدي
تركوندي خواهر
دست خواهر گلت هم درد نكنه كه بچه هارو نگه داشته
ببوس گل پسرهارو
من شمارو دوست دارم و به شما سر زدن انجام وظيفه است خواهري


قربون خواهر گلم منم دوست دارم
مثل هیچکس
16 آبان 92 9:55
قربونت برم من واسه این پستت یه کامنت گذاشتم پس کجاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟