پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

من و داداشم

اطلاعیه

1392/7/23 23:54
نویسنده : مامان شهره
284 بازدید
اشتراک گذاری

 

اطلاعیه لطفا اگر میتونید کمکم کنید

مامانای خوب سلام راستش من به متن ها و دل نوشته های قشنگ خیلی علاقه دارم برای همین هر زمان که وقت کنم تو اینترنت میگردم و با وبهای مختلف آشنا میشم حالا غرض از گفتن و نوشتن این مطلب این بود که پارسال به یک وبی برخوردم که یک پدر از دوری دختر کوچولوش که فوت کرده بود و توی قطعه 31 بهشت زهرا آرمیده نوشته بود بماندکه من چه گریه ها که کردم و چقدر اعصابم بهم ریخت اما مطلباش خیلی قشنگ بود حالا یک شعری که یادمه روی سنگ قبرش هم بود میخوام خیلی وقته دنبالشم اما آدرسشو ندارم نمیتونم پیداش کنم /شعر هم این بود سخت است هنگام وداع ............../خلاصه میخوام ببینم اگه شما سایتشو دیدید یا از کسی دربارش چیزی شنیدید یا شاید خود پدرش این مطلبو ببینه خواهش میکنم کمکم کنید و آدرس سایتشو بهم بدید ممنونم اگه کمکم کنید بی نهایت سپاسگذارم و خوشحالم میکنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان لي لي
24 مهر 92 1:57
من ديدم ماماني
آدرسش و يادم نيست پيداش ميكنم حتما برات ميزارم عسيسم💝💝💝


وای میتونی دوست خوبم من منتظرم تورو خدا برام پیدا کن عزیزمییییییییییییی
مامان لي لي
24 مهر 92 19:06
خصوصي داري ماماني گل


بله
مامان لي لي
26 مهر 92 4:34
ماماني خيلي گشتم پيدا نكردم
هروقت پيداش كنم حتما برات آدرس و ميزارم💐💐💐💐
گلام و ماچ مالي كن


مامانی تورو خدا سعیتو بکن من خیلی امیدوار شدم خودمم سعی میکنم گفتم اگه نتونم میرم بهشت زهرا از روی سنگ قبرش اسمشو میبینم شاید کمکم کنه یعنی با اسمش بتونم پیداش کنم
عاطفه
26 مهر 92 12:20
سلام خانومی من نمیدونم کدوم وبلاگ ندیدم ولی خوشحال میشم اگه پیدا کردی بگی منم بخونم. در ضمن خصوصی داری


حتما خانمی هنوز که نتونستم اما هنوز امیدوارم و هر وقت میام تو نت یه وبگردی میکنم ببینم پیدا میشه یا نه؟
فاطمه دلتنگ پدر
26 مهر 92 21:08
سلام دوست عزیز
ممنونم که بهم سر زدی
حالا فکرامو بکنم هنوز نمیدونم میخوام چیکار کنم...



ایشالا هر چی خیر همون میشه شما خودتو اذیت نکن خانمی........
.
16 آبان 92 0:46
سلام دوست من
شما که به دلنوشته علاقمندید به این وبلاگ هم سر بزنید
yasra.niniweblog.com


چشم حتما مزاحم میشم
مامان بردیا
21 آبان 92 13:41
سلام شهره جون منم دنباله یه وبلاگم فکر کردم شاید شما بتونید کمکم کنید تو وبلاگای نی نی بود یه متن نسبتا طولانی که وبلاگو معرفی میکرد درمورد اینکه بچه ها که بزرگ شدن باید یاد زحمتای که ما مامانا میکشیم باشن و خیلی قشنگ نوشته بود اگه دیدین میشه بی زحمت بهم بگید
مامان شهره
پاسخ
حتما گلم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 آبان 92 13:31
سلام دوست خوبم دیدم انلاین هستید گفتم بیام سلامی کنم وببینم چه خبره عزیزم این جور درخواستهارو تو پاسخ وپرسش مطرح کنید شاید زودتر جواب بگیرید جون تقریبا همه نی نی وبلاگیها به اونجا سر می زنن شاید بتونن کمکت کنن منم به دلنوشته علاقه دارم حالا اگه پیداش کردید به منم ادرسشو بدید لطفآ
مامان شهره
پاسخ
سلام به دوست خوبم راست میگی نمیدونم چرا به ذهن خودم نرسید اتفاقا 16 رفته بودیم بهشت زهرا مراسم چهلم مادر زنداییم اما دلم نیومد برم گلستان 31 که ببینم از طریق اسمش میتونم پیداش کنم یا نه چون سنگ قبرشو خوب میشناسم یکمی از همون شعری که من میخوام رو سنگ قبرش نوشته شده حالا حتما میرم توپرسش و پاسخ مطرح میکنم شاید کسی بتونه کمکم کنه ......... ممنون به ما سر زدی