پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

من و داداشم

لغت نامه 2سالگی پرهام

1392/5/30 3:56
نویسنده : مامان شهره
260 بازدید
اشتراک گذاری

بابا=امین جون  لبخندعمو معین= اوایل بین بعد کم کم بویین الانم مویین نیشخندنوشابه=آبو  خوشمزهپارسا=اوایل دادا بعد داداش الانم آرسا لبخندبستنی=ببستی خوشمزه پیتزا= پیزا خوشمزهنگار= ایگارقلب عسل=عدلی  قلببیوک=بویوکلبخند انگری بردز=انگیدی بی لبخندپارک=پاک لبخند سرسره=سسرهلبخند  خاله شیرین=اوایل آجی جون الانم شینینلبخند خاله شیوا(بس که پرهام کوچولو بود پیشش میموند تا من کارامو برسم اوایل بهش میگفت مامانی الان=آجی جونقهقهه بهاره(دختر همسایمونه)=بوالالبخندپول=دونمتفکرشب بخیر=شب شبخواببوس=موسماچیکی=ایکیسوالدوست دارم=دوست بلی /دوست ندارم=دوست نهابروبله=بلیاوهعاشقتم=اشتمقلبعزیزم=عجیجمنیشخندپراید=پدایدخنثیمحمد سبحان=ممدجان جانفرشتهحمام=امومهیپنوتیزمچوب شور=دوب دورعینکماشین=ان انابرو وپسرم عاشق آب بازی هستی از خوابیدن بدت میاد همش میگی لالا نه من لالا دوست نه(من لالا دوست ندارم)عاشق چوب شور /نوشابه /بیسگوئیت کرمدار البته فقط کرمهاشو میخوری/ عاشق خراب کردن بازیهای داداشتی/ عاشق ماشین هستی مخصوصا بنز (برده بودمت آب بازی میگفتی:مامان من پداید تو دوست نه من بنز امین جون دوست بلی یعنی ماشین بابایی دوست داری همونطور که خودشو بیشتر از من دوست داریقهر)خلاصه که خیلی شیطون و تودل برویی برعکس پارسا که بچه ساده ایه تو زرنگی و حق خودت که هیچ حق داداشتم میگیریقهقههبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواب گو
30 مرداد 92 9:47
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


ممنونم دوست من خوشحال شدم به وب من سر زدید
negar
30 مرداد 92 12:37
eeeey jjjanam. bamazeye man... asheghetam....


مرسی خاله جونم