پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

من و داداشم

پرهام دختر میشود........

1392/6/28 18:01
نویسنده : مامان شهره
599 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیشا تصمیم گرفتم کمدمو مرتب کنم پرهام جونی هم سرش به بازی گرم بود از اونجایی که کمدم خیلی خورده ریز و خرت و پرت داره تا در کمدم باز میشه پرهامی مثل فرفره میاد سراغ وسایلام  خلاصه وسطای تمیز کردن بودم که دیدم بله آقا تشریف فرما شدن برای فضولی نه ببخشید کنجکاوی و دیگه به طبقه پایین کمدم رسیده بودم سریع جمع وجور کردم که دیدم داره صدام میکنه مامانی (اشگل شدم  اشنگه بیبین اینک بیزنم) خوشگل شدم قشنگه عینکعینک بزنم بعدم میگه (مو والتو)موبایلتو بیار ازم (اسک)عکس بگیر تند تندم فیگور میگرفت میگفت هلو بعدم من هنوز عکس نگرفته میگفت (بیبینم)  ببینم خوب شده از تو اون همه عکسی گرفتم یه چند تایی خوب شد که در ادامه مطلب میزارمقلب

 

 

 

 

 

 

 

پسر خوشگلم عاشقتم قلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

negar
28 شهریور 92 18:23
عاشقتم.....جوجوی زشت من.......
نفس منی تو...........آخ جون فردا می بینمت وکلی بوست می کنم و گازتم میگیرم....


ایگاااار جونم منو میخوای بیچیچونی (نگار جونم میخوای منو بچلونی)
فاطمه دلتنگ پدر
30 شهریور 92 19:51
سلام عزیزم بخدا یادم نمیاد کی بهم سر زدی...
شرمنده اگه جوابتو ندادم
ممنونم که بهم سر میزنی لطف میکنی گلم....
هر وقت حوصلم بگیره جواب میدم و سعی میکنم تا اونجایی که شده جواب بدم...
بازم شرمنده...


خواهش میکنم گلم شرایطتو درک میکنم هیچ اشکالی نداره اگر سر نزنی اما من میام و مطالبتو میخونم امیدوارم خیلی زود بشی فاطمه قبلی هرچند که میدونم بی نهایت سخته اما با توکل و امید به خدا میتونی
مائده(ني ني بوس)
1 مهر 92 21:42
كجا دختر شده ؟ماشالا خودش الان يه پارچه آقاست


مرسی خاله جونی ممنون آخه مامانیم موهامو بلند کرده بعدم که عینک مامانیو زدم دیگه دخمل میشم دیگه