پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

من و داداشم

پسرهای کاراته باز من

1392/6/14 0:51
نویسنده : مامان شهره
1,586 بازدید
اشتراک گذاری

همگی اوس (سلام در کاراته ) داداشم در حال حرکت انجام دادن تشویقتشویقالبته الان کمربند زرد داره داداشی  از تیرماه 91 کلاس کاراته میره ومن و شما هم میریم تو حیاط باشگاه میشینیم تا داداشی بیاد برای همین شما هم به کاراته علاقمند شدی و از داداشت یکسری حرکات یاد گرفتی هر حرکت در کاراته یک اسمی داره وقتی میخوان حرکاتو بشمارند میگن  هیچ  /  نی   /  سان  /  چی و................ شما هم مدام میگی   هیچ   نی   من برم (یعنی برم کلاس کاراته) حالا در ادامه مطلب عکسهای جالبی گذاشتم

و اما داستان داریم با جنابعالی که لباس کاراته میخواستی و تند تند میگفتی من باواس هیچ نی (منظورت این بود که لباس کاراته میخواستی)وما مجبور شدیم لباس داداشیو تنت کنیم تا شما رضایت بدی اوهببین جوجوهام محو تماشای تو شدندوایییییییییییییییییی جوجوها هم از حرکت تو ترسیدن پر زدند و رفتند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مثل هیچکس
14 شهریور 92 1:07
خدا حفظشون کنه خیلی جالب بود مخصوصا دختری با لباس داداشش .


خاله جون من پسملم پرهام من که دخملی نیستم............البته همه منو با دخترا اشتباه میگیرن
مامان دنی گلی
15 شهریور 92 1:14
هزار آفرین به شازده پسرهای ورزشکار عکسای با حالی دارن


مرسی خاله جون
مامان مهساجون و معین جون
18 شهریور 92 15:46
ای جونم چه پسر خوشمل وخواستنی داری مامانی
با یه داداشش خوش تیپ و ورزشکار
به به چه بچه های گلی خدا حفظ شون کنه
پیش ما هم بیاین


مرسی خاله جون چشماتون قشنگ میبینه چشم حتما بهتون سر میزنم
هستی خانوم
20 شهریور 92 8:20
سلام خیلی خوشحالم امروز روز به دنیا اومدن هستی عمه یه جشن گرفتم بیا نظر بده ممنون


تولدت مبارک هستی خانم چشم بهتون سر میزنم