پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

من و داداشم

نیش زدن پشه ومتورم شدن پلکهایت

1392/6/5 2:43
نویسنده : مامان شهره
945 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا اینجوری شد؟متفکر یک روز صبح که از خواب بیدار شدی دیدم پلکت یکم متورمه و فکر کردم حساسیت فصل بهار بعد از یکی دو ساعت دیدم شدید شد  فهمیدم پشه کثیف نیشت زده به طوری که دیگه نمیتونستی چشمهاتو باز کنی سریع به آقای دکتر زنگ زدم(دکتر نبوی یکی از بهترین پزشکان متخصص کودکان و فوق تخصص آسم و آلرزی و ایمونولوزی و نقص ایمنی بدن هستند که شماره موبایلشونو در اختیار من گذاشتن تا اگر کار داشتم سریع تماس بگیرم که البته خیلی دکتر باخدا و معتقدی هستن و از پشت تلفنم پاسخگویی میکنند و از این دکتر پول دوستا نیستند که تا میگی الو میگن بیاید مطب ویزیت بشه) و ایشون دستورات لازم و پمادهای مربوطه گفت و من تهیه کردم اما زهی خیال باطل چون بابایی تا اومد و شمارو تو اون وضعیت دید گفت چون چشم خطرناک دکتر ویزیت کنه بهتر برای همین مجبور شدیم بریم دکتر که آقای دکتر تا منو دید گفت چرا اومدی مگه پمادهارو استفاده نکردی که بابایی گفت من نگران بودم آقا دکتر هم خیال بابایی راحت کرد گفت هیچی نیست فقط واسه اینکه شما خیلی خارش داشتی و شربت هم نمیخوردی دکتر گفت یه نصفه آمپول بزنه که شب راحت بخوابه عکساشم در ادامه مطلب هست 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)