پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

من و داداشم

یلدا91(منزل عمو بابایی)

1392/6/2 3:05
نویسنده : مامان شهره
346 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدا پارسال خونه عمو جعفر(عموی بابایی)دعوت بودیم که خیلی خوش گذشت زن عمو بسیار زحمت کشیده بود وشام خیلی خوشمزه ای تهیه کرده بود کلا دستپخت زن عمو خیلی خوبه خیلی هم باسلیقه است و منم از اونجایی که ارادت خاصی به ایشون دارم دیدم بهتر به جای خرید کردن شیرینی وشکلات هدیه ای متناسب با اون شب ببرم واز اونجایی که مامانی به کارای هنری علاقه داره یک سینی شب چله ای بامزه درست کردم به اینصورت که یک کد. کوچک به شکل سبد درآوردم اضافهاشو پختم وبعد با قالب گل و گرد به صورت گل درست کردم لبو هم پختم بعد بصورت لایه های 1سانتی برش دادم اونارو هم گل درست کردم ترب سفیدم خاخ برش دادم و بعد قالب گل زدم/انار دون کردم توی سلفون ریختم و بعدسرانار چسبوندم روش  پرتقال از وسط برش دادم بعد توشو خالی کردم زله درست شده ریختم توش گذاشتم تو کاسه کوچیک تو یخچال تا خودشو ببنده بعد سیب به صورت 7 برش دادم حالا نوبت سرهم کردن اینا بود گلهایی که آماده کرده بودم سوار سیخ چوبی کردم وداخل سبد که همون کدو حلوایی بود پر کردم  از گلفروشی ربان و خز گرفتم و تزیینم تموم کردم که نتیجشو در ادامه مطلب ببینید 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد
2 شهریور 92 9:45
سلام خانمی مرسی ما را لینک کردبد ماهم شما رالینک کردیم امیدوارم دوستای خوبی باشیم .اوا جونم خیلی نازه خدا حفظش کنه .راستی شما هم ماشالا خیلی هنر مندید وباسلیقه ایشالا همیشه شاد باشید .بازم بهمون سر بزنید خوشحال میشیم .

حتما سر میزنم خانمی ممنونم
negar
2 شهریور 92 14:10
خونه ما که میای از این کارا نمیکنی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



آخه خونه شما همه چی بیست بیست خودت که میدونی دیگه