پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

من و داداشم

مهمونی آواجون در عید نوروز 1392

1392/6/2 2:07
نویسنده : مامان شهره
1,835 بازدید
اشتراک گذاری

این پست به افتخار دنیا اومدن نوه خالمه آوا تپلی ما 11 مردادماه 1391 در آمریکا بدنیا اومد و عید نوروز با مامانش اومدن ایران وای که چه خوش گذشت هرروز مهمونی بازی بود عکسای بدنیا اومدنش و چندتا عکس دیکه قبل از این که بیان ایران براتون میزارم و بعد هم در ادامه مطلب عکسای مهمونی که خاله جونم به افتخار نوه گلش در سالن پذیرایی باشگاه تیراندازی ساصد گرفته بود هم میزارم کادوی من به آوا خانم یک مدال آویز گل به همراه دودست لباس و یک دست شال و کلاه بافت کار دست خودم و یک کلاه و مچ بند و پاپوش باز هم بافتنی کار دست خودم که چون ما همون روز مهمونی یعنی 15 فروردین ظهر از همدان رسیده بودیم تندی با چندتا پوشک تزیین کردم و رفتیم که عکس اونم گذاشتم منتها کادو شده استخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)