پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

من و داداشم

6ماهه دوم زندگی من

1392/5/31 2:50
نویسنده : مامان شهره
354 بازدید
اشتراک گذاری

 مامان جونی زرنگ شده و عکس های 5ماهگی تا 10 ماهگی شما نفس در ادامه مطلب گذاشته خاله جونیا نظر بدید خوشحال میشم ماشالا هم یادتون نرههورا

من و داداشیک روز در حیاطتاب سواریروروک سوارینون خوردنمن و بابایی بعد از عروسی عمو مجیدیک روز پاییزی5ماهگی پسملیآغاز 6ماهگیآغاز 8ماهگیلبخند زیباخواب با دهان بازآغاز 9ماهگی(تو ماسین تو بغل بابایی لالا کردی)6ماهگی(خوب لم دادی وروجک)پرهام در7ماهگی بین عروسکاشپرهام در حال دست تکون دادنوقتی آغو میگفتخوش تیپ مامانیپرهام لگن به سرآغاز0 1ماهگی  و تاتی کردنپرهام در کمد وسایلاشمدل ناز خوابیدن تو نفسمتاب بازی(خانه تکانی عید و حبس کردن پرهام در تاب)دوروز مانده به عید نوروز91(پرهام در رستوران)پرهام در شهربازیپرهام در شهربازی (8ماهگی)پرهام در 6ماهگی وسینه خیز رفتنپرهام خرگوشی با گوشای افتادهپرهام شلوار به سردکتر پرهام موشیآخرین روز5ماهگی و گردش در پارک سرخه حصارتولد بابایی وآخرین روز 6ماهگیبای بایحمله به کیک بابایی ودست و صورت کیکی شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

negar
31 مرداد 92 13:14
fadat sham nafase man......
sanam
31 مرداد 92 18:25
پرهام جون عكس هات خيلي قشنگ بودن
مامان شاهزاده کوچولو
31 مرداد 92 18:47
ماشااله ماشاله ماشاله خیلی جیگره پسرت خدا حفطش کنه و زیر سایه ی پدر و مادر باشه بوسش دارم یعنی میبوسمش و دوسش دارم


مرسی خاله جون از لطفت النا خانم شماهم نانازی هستند