پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

من و داداشم

انجام دادن تست حساسیت90/11/9

1392/6/9 3:21
نویسنده : مامان شهره
509 بازدید
اشتراک گذاری

آقا پسمل نازنین من در تاریخ 90/11/9 پایان 8ماهگی( قبل از شروع غذاهای کمکی البته فرنی و حریره با تهیه از شیر خودم شروع شده بود) توسط دکتر محمد نبوی تست حساسیت دادی و مشخص شد که بدن ناز شما به سفیده و زرده تخم مرغ/ گردو /سیر و پیاز خام/ زردچوبه /واکنش نشون داده وشما نباید این مواد مصرف کنی تا بدنت جوش نزنه و خارش نگیره برای همین از اون روز مامانی با زردچوبه ریختن تو غذا خداحافظی کرد و اگر جایی که غریب باشن بریم مهمونی برنج و ماست میدم بخوری البته مامان اشرف و خاله ها وقتی ما خونشون هستیم زردچوبه مصرف نمیکنن و اگر فسنجون باشه برای شما یه غذایی که دوست داشته باشیو درست میکنن تابهونه نگیری البته سختیهایی هم داره که مثلا موقع خریدن وخوردن بیسگوئیت وکیک باید مواد تهیشو بخونم واگر توش تخم مرغ نبود بخوری البته بارها با اینکه نبوده اما مامانی به کارخونه هم جهت اطمینان زنگ زده دیگه چکار کنم من خرابتم نفسم البته دکتر گفته این تست سه سال اعتبار داره یعنی شما باید دوبارهاین تستو چند وقت دیگه انجام بدی راستی داداشی تخم مرغ خیلی دوست داره گاهی که گیر میدی منم میخوام مابهت میگیم فلفل داره تند تو هو پشیمون میشی آخه جیگر مامان از فلفل میترسه میدونه تندنیشخند عکسهای روزی که تست دادی در ادامه مطلب هست

همینطور که تو عکس میبینی اول باید دستو با آب خالی بشوری بعد بزاری خودش خشک بشه بعد رو دستت یکسری شماره هایی مینویسن که تو یه برگه ای کنارش اسم مواد غذایی نوشته شده و بعد از همون مواد غذایی یک قطره روی دستت میزارن و در آخر جای دردناک تست اینجاست که با یه وسیله نوک تیز این قطره هارو به زیر پوسستت میرسونن و بعد از گذشت یک ربع با خط کش اندازه گیری میکنند و اگر از اندازه معمولش که تو برگه هست بیشتر باشه یعنی اینکه شما نسبت به اون ماده حساسیت داری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حامی
12 شهریور 92 0:32
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا…
خدا در مکان های دور از انتظار
به دست افرادی دور از انتظار
و در مواقعی تصور ناپذیر
معجزات خود را به انجام می رساند.
برای آن مهربانِ توانا ، غیرممکن وجود ندارد …
همیشه ، همیشه و همیشه امیدی هست …
روزهایتان پر از امید و شادی


ممنون از این متن زیباتون این آرزو را من نیز برای حامی عزیز و شما پدر مهربان دارم مرسی به وب ما سر میزنید از حامی جون چه خبر حال و احوالش خوبه؟