پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

من و داداشم

صحبت آغازین

1392/5/28 12:59
نویسنده : مامان شهره
234 بازدید
اشتراک گذاری

من پرهام 2سال و3ماهه هستم ویک داداش دارم به اسم پارسا 8ساله مامان من تصمیم گرفته کمی از احوالات و شیطونی های ما دوتا گل پسراشو اینجا بنویسه تا یادگاری بمونه البته یکم دیر به این فکر افتاده اما مامانجونم ناراحت نباش ما دائما در حال شیطنت و خلق کارای جدید هستیم و تورا دراین راه تنها نمیزاریم امیدوارم دوستای جدیدی پیدا کنیم. با تشکرلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

negar
29 مرداد 92 21:58
agha parham golam....man iiiilllgaram (hamun negar be zaboone to



asheghe un loppaye nazetam....faghat mano bebakhsh ke hamash micheloonamet va gazet migiram...akhe kheyli asheghetam....























sanam
29 مرداد 92 22:05
manam, manam hastam (bazam be zabune to) kheyli duset dram ajjjjjijam