پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

من و داداشم

دعا برای قهرمانی داداشم در مسابقه کاراته

1392/8/17 1:10
نویسنده : مامان شهره
636 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبی که میاین به ما سر میزنید و مارو با نظراتتون شرمنده میکنید میشه همگی برای داداش گلم دعا کنید تا فردا صبح که مسابقات قهرمانی کاراته استان تهران برگزار میشه و داداش من یکی از شرکت کننده هاشه بتونه مقام بیاره و من و مامانیو باباییشو خوشحال کنه پس اگر اومدی این پست خوندی و دوست داشتی داداشم قهرمان بشه دعا یادت نره اگه دوست داشتید نظراتونم بگین عاشق همتونم مرسی به ما سر میزنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان دنی گلی
17 آبان 92 1:21
سلام دوست عزیز (از خدا میخوام تو روزای خاص محرم دل مامان بابای پرهام جونی رو شاد بکنه)الهی آمین

همیشه موفق باشین.


مرسی دوست خوبم گل پسرت چطوره ؟کم پیدایی نیستی ؟خوبی سلامتی؟
negar
17 آبان 92 9:37
پارسا جون من همیشه قهرمانه.............عاشقتم پارسا


اما خاله جونم با يه مساوى و يه باخت قهرمانيو واگذار كرد به حريف
مامان لي لي
18 آبان 92 3:21
انشالله كه مقام مياره
بهترين هارو براش آرزومندم


مرسی خاله جون اما متاسفانه نشد......
مامان لي لي
18 آبان 92 3:21
بادبادك،،،
با اينكه ميدونه زندگيش به نخي بنده...
بازهم تو آسمون ميرقصه و ميخنده...
هميشه بخند و نگران نباش و بدان كه نخ زندگي آت دست خداست...
بهترين هارو براي تو دوست عزيز و عزيزترين هات از خدا خواستارم💖


ممنون دوست خوبم
مامان لي لي
19 آبان 92 22:23
یادت زیباست...
ببین اگر خودت بودی چه غوغایی میشد


شرمنده میکنی دوست جونم.......
مامان ستاره
20 آبان 92 20:35
سلام عزیز دلم ... خوب من خاله نی نی پرهامم هستم البته اگه منو قبول داشته باشین و لیاقت خاله بودن رو داشته باشم ..... ماشاالله خدا حفظش کنه ... داماد بشه الهی
مامان شهره
پاسخ
حتما خاله جون پرهام خیلی خوشحال میشه یه همچین خاله با ذوق و سلیقه ای داشته باشه قربون مهربونیت خاله جونم من با اجازه لینکتون میکنم
مامان بردیا
21 آبان 92 13:44
انشالله که یه خبر خوب بهمون میدید واسه گل پسرمون دعا میکنیم
مامان شهره
پاسخ
متاسفانه مقام نیاورد ولی خوب شد که شرکت کرد چون سطح مسابقات خیلی بالا بود و باعث شد کمی دیدش بازتر بشه
تارا
21 آبان 92 17:16
سلام عزیزم ممنون ازراهنماییت درمورد دکتری که گفته بودی اگه تهرانه که من اهل تهران نیستم یه چیزایی درموردزمان تخمکگذاری و رژیم غذایی دکترم بهم گفته بود بلکه کارساز بشه امیدم بخداست بازم ممنونم گلم بااجازه شمارو لینک میکنم امیدوارم دوستای خوبی باشیم ....فدات
مامان شهره
پاسخ
من در اولین فرصت اطلاعات کاملی برات جمع آوری میکنم و برات مینویسم بلکه کمکت کنه اما امیدت به خدا باشه و بس عزیزم
تارا
21 آبان 92 17:20
برات خصوصی گذاشتم
مامان بردیا
22 آبان 92 2:07
عیب نداره انشالله سری بعدی مقام میارهراستی خصوصی داریوممنون که رمز بهم دادی
مامان شهره
پاسخ
خواهش میکنم بله دقیقا ایشالا دفعه بعدی
مامان ستاره
22 آبان 92 13:29
سلام منم لینکت کردم عزیزم .... تا جمعه باهاتون هستم بعد اون بای بای تا 9 روز دیگه ....باید تو خماری بمونم
مامان شهره
پاسخ
زودی تموم میشه خاله جون بعدم چرا اینترنت از مخابرات نمیگیری که نامحدود و آزاد باشه؟
مامان ستاره
22 آبان 92 22:16
یعنی چی از مخابرات و نامحدود برام توضیح می دی لطفا ؟ ..... سرعتش خوبه ؟ هزینه اش چطوریه ؟
مامان شهره
پاسخ
خاله جون ما از طریق مخابرات اینترنت نامحدود گرفتیم و سرعتشم بد نیست هر دو ماه رو قبض تلفن 19840 تومان میاد البته دانلود نا محدوده منم قبلا از شرکتیها میگرفتم اما 1سال ازadsl مخابرات استفاده میکنیم و خیلی راضیم حالا اگه دوست داشتی یه دوره 2ماهه استفاده کن اگه راضی بودی ادامه بده
مامان ستاره
24 آبان 92 2:35
سلام عزیزم ... درست کردم گلم ... اینترنتم کند بود (از خونه وصل شدم ) نمی دونم عکسا خوب لود می شه یا نه .... نگاه کن اگه عکسا شکسته یا نیمه باز شد و ایراد داشت بگو عزیزم .... راستی یکی از عکسای پسملتو که از جلو هست و صورتش قشنگ معلومه و واضح برام می ذاری ..... ممنونم عزیزم ....
مامان شهره
پاسخ
چشم خاله جونم